petak, 22. siječnja 2016.

Korisni bindovi za Admine & Igrače



ZA ADMINE

Neki primjeri korisnih bindova za admine, mislim da vas dosta zna za ovo ali evo da ponovimo jos jednom :

bind i "messagemode amx_say"
posle kucanja toga, umesto "y" za chat mozete stiskati "i" pa u chatu vase ime bude zelenom bojom.

bind j "messagemode amx_tsayy"
posle kucanja toga, na "j" ispisujete poruku na ekranu velikim slovima, ali se ne vidi vase ime (mada, zabranjena je upotreba belih slova, ali eto, nek se zna : )


bind p "messagemode amx_chat"
posle kucanja toga, na "p" saljete poruku samo adminima.

A evo i za /hp , /rs i /me (da ne kucate stalno) :

 bind "v" "say_team /me"
 bind "b" "say_team /hp"
 bind "n" "say /rs"


ILI MOŽETE OVAKO

Ovo može biti korisno i igračima i adminima na serveru da se nebi mučli kucanjem u chatu

Za igrače:

bind "]" "say /hp"
bind "\" "say /me"
bind "[" "say /rs"


Za admine:

bind "i" "messagemode amx_say" samo se pritisne slovo i i otkuca se text kao i u obicnom chatu, samo sto se ovo otkuca zelenim slovima tako da svi na serveru vide

bind "o" "messagemode amx_chat" pritisne se slovo o i otkuca text koji vide samo admini (da ne mora da se kuca u@ svaki put)

bind "p" "amxmodmenu" pritisne se p i izbaci admin meni gde se nalaze ban, kick, slap, votemap, map komande, teamtransfer itd. mnogo je lakse nego da se kuca amx_kick nick ili da se kuca amx_ban kada neko ima aim, speed, ovako se samo nadje na listi i odmah ga ban.

Moze se i pojedinacno bindovati banmenu, npr. bind "l" "amx_banmenu" da se ne bi kucalo amx_ban nick, ukoliko me razumite
Google Analytics Alternative